• Autoryzowany dystrybutor

    DO KAŻDEGO EKSPRESU GRATIS DO USTALENIA NA TELEFON!

    Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania oraz wątpliwości prosimy o telefon.
    Jesteśmy do dyspozycji od 8.00 do 21.00
    7 dni w tygodniu - tel. 622 853 139

    Zapraszamy do naszego stacjonarnego sklepu w Luboniu koło Poznania ul. Wschodnia 24 lok 2

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz zwrotu

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Profi-Cafe F.H.U.
ul. Wschodnia 24 lok. 2
62-031 Luboń

 


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Profi-Cafe F.H.U.
ul. Wschodnia 24 lok. 2
62-031 Luboń

Formularz zwrotu, odstąpienia od umowy

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl